Dla szybszej weryfikacji i księgowania wpłat bardzo prosimy nie wpisywać zdrobnień ani słów odmienionych przez przypadki jak również słów: dla, na, leczenie, rehabilitacja, itp.
Prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.
Nr subkonta
22501
Województwo
łódzkie
Data urodzenia
2011/02/07
autyzm dziecięcy
Wpłaty prosimy kierować na konto, podając poniższe dane:
Odbiorca:
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
Alior Bank S.A., nr rachunku:
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
22501 Miksa Nadia darowizna na pomoc i ochronę zdrowia
Tylko dla wpłat - treść dla 1,5% podatku dostępna w sekcji "Przekaż 1,5% podatku".
W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904
W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1,5%” podaj:
22501 Miksa Nadia
Dla szybszej weryfikacji i księgowania wpłat bardzo prosimy nie wpisywać zdrobnień ani słów odmienionych przez przypadki jak również słów: dla, na, leczenie, rehabilitacja, itp.
Prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.
Pobierz darmowy program do rozliczeń PIT za rok 2023, z wypełnionymi danymi 1,5% dla Podopiecznego Miksa Nadia.
Przekaż 1,5% podatkuFundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” zwraca się z uprzejma prośba o pomoc dla Nadii Miksy.
W 2013 r. zdiagnozowano u Nadii autyzm dziecięcy, są to całościowe zaburzenia rozwoju powstające na podłożu neurologicznym, a objawiające się w nietypowym zachowaniu dziecka. Oznacza to, że trudności rozwojowe ujawniają się we wszystkich sferach działania dziecka, szczególnie w rozwoju społecznym, w sferze mowy i porozumiewania się z otoczeniem oraz w sferze wyobraźni, która jest konieczna do spontanicznej i twórczej zabawy.
Dzięki leczeniu i intensywnej rehabilitacji Nadia ma szansę na powrót do zdrowia. Niestety, koszty leczenia, diety specjalistycznej i terapii przekraczają możliwości finansowe rodziców.
Zdajemy sobie sprawę, że jest dużo dzieci, które potrzebują pomocy, ale bardzo liczymy na Państwa wsparcie dla Nadii w walce z chorobą. Z góry dziękujemy wszystkim, którzy przekażą swój dar serca Nadii.